Sometimes all the pieces just fit and you are so happy

Ibland måste man börja om, börja på nytt. Men det behöver inte alltid vara ett avslutat kapitel av det förflutna, det kan vara en sammanflätad fortsättning...

Just nu faller bara alla pusselbitarna på plats. Livet leker och jag är bara lycklig! Klassen är bra, underbara människor, stallet och ponisarna det är nog det bästa för tillfället. Sen att min säng är überskön är bara ett plus.
Idag har jag varit och ridit Tommie. Vi red ut med Greta, som red Flippe, och pojkarna var bara allmänt busiga, haha. Tur att de har personlighet, gud vad tråkigt det skulle vara om alla bara lunkade på i samma tråkiga takt hela tiden. Jag har märkt att Tommie börjar få lite mer mage nu, vilket är bra. Sen blir även rump-musklerna bättre, men de behöver fortfarande jobbas på. Det går bättre och bättre att kratsa hovarna i alla fall, vilket gör det mer trevligt med hela borstnings upplevelsen för mig, haha. Jaa, men vi har i alla fall pratat med Maud lite och så också. Det gick super. Vet inte vad jag ska säga just nu, är bara allmänt lycklig!
Pratade också med Maud om att tävla Diesel. Jag har fått klartecken och ska tävla en LD och en LC den 2 oktober i Rimbo, och sen ska jag också tävla en LD+5 och en LC den 15 oktober i Sollentuna, jippey!
Jag ger bara en ledtråd till vad jag babblar på om, som jag gissar att ingen fattar. Limegrönt är ju bara klockrent, kanske lite rosa kan slinka in också!

Ahhh, vad ska jag säga!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

ÅHHH kan det vara det som jag tror??????? :)<3

2011-09-06 @ 22:24:02
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Ann

nuuu såg jag din kommentar och ja tror jag veeeeet!!! :D

2011-09-06 @ 22:31:13
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: sara

är det meningen att man ska fatta det där? hahhahahah! :P

2011-09-07 @ 10:00:26
Postat av: Mimmi

Om man vill Sara :P

2011-09-07 @ 16:07:52
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!