Kommentera NU!!!!!

Imorrn ska jag träffa de här snyggingarna!! Hehe, den med lila tröja är kart hetingen!! Eller?

Jaa, idag var jag i stallet hela dagen. Mockade i skitungens box, fixade vattenhink etc, sen hade jag ridlekis. Vi hoppade ett litet kryss på ridvolten=mycket springa med ungar idag. Sen fick jag äntligen fixa min egen häst och rida på honom. Vi körde galoppbommar på ridvolten och en liten sockerbit vid X att byta galopp över (hehe, undrar om ni ohästiga människor kommer tro att jag hoppade över en liten sockerbit?). Han var hård och stel i vänstersidan, som vanligt, men det gick bättre och bättre. Efter galoppen var han ganska mjuk faktiskt. Mamma var med och fotade, så imorrn lovar jag att det kommer upp bilder.
Imorrn ska jag till stallet på förmiddagen. Vid halv ett ska jag bege mig mot Åkersberga, plockar upp Sofie och Anna på vägen. Sen skjutsar mamma oss till Axelle. Skojsigt!! Nu ska jag sova, har tjockat godis i massor!!
Godnatt mina vänner!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!