I think I´m in love...

Love is sure a complicated thing...

Nu har jag ridit ridlektion, det gick super! Jag red Tommie och vi red dressyr. Skänkelvikning och han lyssnade super för att vara en lite bebis-pojke! Sen övade vi också på att jag inte ska vara för försiktig när jag rider honom, utan kräva lite ställning och mjukgörande också. Fick tipset att gärna göra skänkelvikning i skogen då det blir mer naturligt i en annan miljö än på ridvolten. Det tar vi åt oss. Täcket som inhandlades igår passade super och han blev jättesöt i det!
Nu måste jag gå och lägga mig, har bara matte imorrn! Men jag vill vara utvilad till tömkörningskursen som är imorrn. Förklarar mer ingående vad det är och så då.
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sara F

Hej! Du vill inte rida två dressyrträningar på söndag? Asså jag menade en med Tommie också :P Bally har blivit halt så jag kan inte vara med så därför säljer jag min plats :) Hör av dig! <3

2011-09-09 @ 18:38:20
Postat av: Ann

miimmi nu tycker jag du ska uppdatera vill läsa din blogg den e bra hihih :))<3

2011-09-10 @ 09:57:48
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!