???????????????????????????

Fiiiiiin man kan vara va??

Jaa, jag funderar ju på det här med utbytesstudent. Fatta vad roligt det skulle vara!! Man samtidigt vill jag inte lämna den klass med underbara vänner som jag har hamnat i nu. Det är såååå svårt att bestämma sig!! Jag vet verkligen inte hur jag ska göra?! Nu blev det mycket utropstecken, hehe.
På söndag är det hopptävling, tagga till tusen!!!!!! Imorrn ska jag fixa älsklingshästen Diesel inför den stora tävlingen, hehe. Eller lilla beror på hur man ser på det... Jag har även fått klartecken av mamma att köpa massa godis i vallentuna centrum. De har höstfest, så godiset kostar bara 2,90 kr/hg fett billigt jue!!
Nu ska jag snart sova, godnatt people!!
En fråga:
Om du var jag, skulle du åka till USA?

Kommentarer
Postat av: Annie

jag tycker du ska göra så som ditt hjärta säger <3

2011-10-05 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!