Du gör mig hel <3

<3
Orkar inte längre, vill bara stå nära dig. Känna din värme strömma från dig, känna kärleken sprida sig inom mig, du är värd guld. Vartenda ont ord om dig, de betyder ingenting. Du är bäst min lilla älskling, vart skulle jag ha varit nu utan dig.Inte en enda dag i mitt liv skulle ha varit värd något om jag aldrig träffat dig. Du har lärt mig så mycket, du är mitt liv just nu! Alla måste gå vidare någon gång, men jag vet inte om jag kan. Du är guld i min värld, jag behöver inget annat, sålänge jag har min kärlek, min ögonsten! När jag inte orkar något mer vill jag bara slänga mig på nästa buss, springa hela vägen till dig, slå armarna om din hals och känna att någon lyssnar. Någon där ute bryr sig. Även om du inte ser det här eller någonsin kommer förstå vill jag bara säga tack för allt du har gett mig! Hoppas att vi kommer fortsätta att växa tillsammans, även om det bara kommer att göra mitt liv ännu värre om några månader. Men vem bryr sig, sålänge jag har dig mitt hjärta?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Har gjort mina nu och dom e supergoda :D

Hoppas mangon va smarrig ;)

2011-09-12 @ 21:46:41
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Din lilla Diesel antar jag

2011-09-13 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!