Vi är smarta och sitter i klassrummet 100 år innan lektionen börjar!

Jaa, som rubriken lyder så är vi äkta naturare som älskar att vara i klassrummet och lära oss nya saker. Just nu är Axelle på toaletten, Anna och Sofie sitter och gör en läxa som jag redan har gjort och jag skriver det här meningslösa inlägget åt er! Visst är jag underbar?

I söndags var mormor, morfar och farmor hemma hos oss. Av mormor och morfar fick jag choklad och pengar och av farmor fick jag pengar och ett halsband. Av mormor och morfar fick jag också en ros från Åland. Den är jättefin och luktar hur gott som helst.

Nu har jag snart matte, så tack och hej för mig. Det här inlägget har tagit mig typ 10 min att skriva, haha!

Fin bild på rosen som jag fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!