There is only One Tree Hill...

Just nu tar jag en paus från novellskrivandet och ligger och tittar på One Tree Hill. Det är verkligen världens bästa tv-serie! Jag är bara på säsong 2 än så länge, för jag är lite seg, haha.

På Anderssons Häst & Hund tittade jag på en ridhjälm. Rättare sagt en Charles Owen Ayr8 Leather look. Den är svinsnygg och jag hade chansen att köpa en sån av Lovisa. Men eftersom jag var osäker på om den var för liten valde jag att inte göra det. Den var i storlek 57, så på Stockholm International Horse Show nu i november ska jag leta efter en i 58. Om jag inte hittar en billigare där kommer jag att köpa den som finns på Anderssons Häst & Hund.

Nu ska jag återgå till mitt OTH tittande. Ha en mysig kväll!

En bild på mig och snygging hjälmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!