Ponnyplutt <3

Lite bilder på Tommie kommer det här. Ponnyn var riktigt busig idag, för första gången tänkte jag att det faktiskt fanns en risk att jag skulle ramla av honom, hehe. Jag red ut med Sofia på Sheffield, Louise på Paky och Elin på Spirit. Vi tog några små skutt ute och jag tror att det var det som gjorde Tommie så glad och pigg. Han han med några luftsprång, haha!

Här kommer bilder från dagen i stallet, eller typ de senaste minutrarna och innan jag red, haha.

Vi och våra fina reflexer! På näst sista bilden ser ni hans runda fina mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!