Nu ska jag banne mig blogga på riktigt!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska bli superduktig på att blogga och göra det så ofta jag kan, men såklart inte för mycket så att jag tröttna. Men såklart kommer det bli något tråkinlägg då och då för att man inte har något bättre att skriva om, haha. Men jag tycker i alla fall att det är bättre än inget!
Det jag vill! Är att alla som läser det här inlägget kommenterar vad de vill att jag skriver om, kan ni göra det? Klart att ni kan, varför frågar jag ens? Det blir roligare att skriva också om jag vet vad det är för små människor där ute som läser min lilla blogg. Vad är intressant att läsa enligt dig. Nu kommer säker de flesta att låtsas att de inte ser det här inlägget, men jaja, då har jag i alla fall försökt.
Bjuder på en bild på mig och min lilla snuttis som jag sitter och gosar med just nu. I övrigt så har jag varit i stallet idag. Där red jag och Tommie på volten. Hästen var galet pigg och det gick inte alls bra. Får hoppas att det går bättre imorrn. Då ska vi hoppa om jag förstod Ulrika rätt. Jippey! För er som undrar så har nu mitt marsvin tröttnet på mig och springer omkring under min tröja och är lite jobbig. Men i alla fall, när jag kom hem ifrån stallet åt jag middag och ostmackor. Ostmackorna åt jag bara för att mamma hade köpt Gouda ost och det är sååå gott! Det får mig att tänka på sommaren och ridlägrena med mina underbara vänner! <3
Nu ska jag gå och sova, för jag är en duktig flicka, ibland. Haha, eller inte så ofta...
Bara för att jag inte orkar sluta skriva ska jag nu berätta att mina marsvin klagar på mig för att jag inte har gett dem middag än, så det måste jag göra också. Nu orkar säkert inte alla läsa allt det här, för nu börjar det spåra ut känner jag här.
Godnatt med er!
Juste bilden på mig och PiffsyPluffs skulle ju läggas upp också, här är vi:

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jag tycker du ska skriva ett lååååångt inlägg om MIG :D :D :D hihih!

2011-11-10 @ 00:25:44
URL: http://ponnyprinzarna.se
Postat av: Axelle

Och ett ännu lääääääääääääääääängre inlägg om mig!! xD xD XD Hihihihihihihhihhihi!!!!! ;)

2011-11-10 @ 09:46:53
Postat av: Ann

JAA bra att du ska blogga mer!! :D jag tycker du ska skriva om ponnysar och uppdatera hela tiden med "det här gör jag nuu" :D och outfits!!! <33 PUSS

2011-11-10 @ 10:03:12
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Mlåå

Du kan blogga om galna upptåg :)

2011-11-12 @ 00:24:39
Postat av: Elvira

Jag tycker du ska blogga om stallet och vad du gör en vanlig stalldag:D

2011-11-12 @ 15:46:34
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!