Lunch

Just nu sitter jag på lunchen. Det var lax och någon konstig pressad potatis. Idag har vi samma lärare på alla våra lektioner, vilket är kemi och matte, så vi har vikarie. Vi jobbar svenska på våra lektioner då, haha.

Idag ska jag upp till stallet och rida Tommie. Jag ska se om jag kan lyckas vara snabb och rida på volten innan lektionerna börjar. Jag tänkte mig lite markarbete med upphöjda bommar, men om jag inte hinner får jag se om jag hittar någon rolig att rida ut med.

Nu ska jag vara social, hejdå!

Sötnosen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!