Idag är det din dag <3

Idag är det din dag och därför skriver jag det här till dig. Du är underbar och jag älskar dig. Vi bråkar ibland för att vi tycker olika i vissa saker, men jag bara skrattar åt hur bestämd du är ibland. Du vill aldrig ha fel och blir riktigt besviken om du någon gång har det. Jag älskar att se dig så lycklig nu med ditt liv. Nu har du kommit in på rätt spår och du verkar ha hittat det du vill göra med ditt liv. Du vill inte ha en massa krav på dig. Leva inom vissa ramar, men ändå ha lite frihet. Kunna dra ut i skogen med hunden och vännerna och bara njuta av tystnaden. Det är sådan du är. Jag tror att vi är ganska lika du och jag, även om du är mer lik en annan bestämd lite yngre person. Men du och jag kan bli riktigt arga på varandra för vi har ganska bestämda åsikter i vissa fall. Men hur arga vi än blir kommer du emot mig några minuter senare och det är som om ingenting har hänt. Jag älskar att du bara kan släppa det sådär. Ibland måste du tro mera på att du är underbar, att du är en av de bästa. Jag har turen att få leva mitt liv med dig nära, för det är ine många som har en så underbar pappa som jag! Jag älskar dig pappa! <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nalle

Vad gullig du är. Jag älskar dig också, oerhört - även om jag kan vara lite jobbig ibland. Kram.

2011-11-14 @ 20:29:02
Postat av: Månne

Vad fint skrivet om din pappa <3

2011-11-15 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!