Framtida tävlings outfit?

Jaa, jag gillar ju att ha rosa på Tommie, men jag tror inte att jag skulle vilja komma på tävlingsbanan med det. Så jag har funderat lite på typ mellangrönt/ljusgrönt, som tävlingsfärg åt oss. Jag klurade lite på en outfit, den är inte så satsig och det ända jag har av det som finns med på outfiten är ridvästen och ridstövlarna, haha. Men hjälmen är inplanerad att köpa, vi får bara se om det blir så eller om det blir någon annan. Jaja, jag vet inte om att göra outfits är min grej, men jag ville prova bara för att. Här får ni min inte så jättesatsiga outfit:
Haha, tadaaa!

Kommentarer
Postat av: Axelle

Jag tyckte den var fin!! :) Kör på grööööönt!! :D

2011-11-17 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!