Förlåt, jag vet...

Hej mina vänner, nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag ska inte komma med en massa ursäkter, utan jag har mest bara varit lat. Men nu kommer bloggningen bli som vanligt igen. Jag skulle ju skriva en massa när jag var i Globen, och jag skrev, men blogg.se appen fungerade inte just då. (O)Perfekt timing eller vad? Men nu borde den fungera och allt ska gå som vanligt. Jag tänkte publicera inlägget som inte ville komma upp, men ni får tänka på att det skrevs i fredags, haha.
.
Idag ska jag upp till stallet och rida, vi får se vad jag gör, men nu har det blivit så där lagom hårt och jag hoppas att det går att trava, men om det inte gör det får jag hitta på något annat. Jag ska kanske rida igen, men jag är inte helt säker, haha.
.
Bilder på mina inköp i Globen kommer snart upp! Ha det  bra vänner!
image description
Sötnosen! <3

Kommentarer
Postat av: Noomie

Så söt bild(':

2011-11-30 @ 18:13:35
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!