Barndomsminnen

Nu sitter jag här och väntar på att våra gäster ska anlända. När jag gick på dagis träffade jag en tjej som jag blev jättebra kompis med. Sen blev våra föräldrar kompisar osv. För 6 år sen flyttade de till Umeå. Nu i somras flyttade de tillbaka och bor i Vallentuna. Ikväll ska vi träffas för första gången på 6 år (!!). Det ska bli jätteroligt! Men sista gången jag träffade henne för ca 6 år sen råkade jag klippa henne i fingret, oups säger jag bara, haha. Tror och hoppas att hon inte minns det, haha!
Nu kurrar min mage och säger att den vill att de ska komma så vi kan äta mammas underbara citronkyckling!
Såhär ser jag ut ikväll, haha, bjuder lite på mig själv nu alltså!
My outfit! Love to you!  <3


Thumbs up, och hej vad jag ler fint, haha!


Here you have an exclusive kiss! <3

Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ann

HERREGUD vilken uppdatering, suuperkul juuh!!!! :D Fortsätt såhär!

2011-11-12 @ 21:01:02
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!