ANN 17 ÅR, GAMMAL!!

Nu är min vän officiellt väldigt gammal, snart dags för henne att gå i pension! I födelsedags present av mig så ska hon få en månad på ålderdomshem betald. Tanter brukar väl också gilla att få garn, så de kan sticka till sina barnbarn. Men vi får se om hon kommer få några sådana, hon är kanske för gammal. Haha, grattis Ann, hur gammal du är är kommer jag att vara din vän länge till. Eller ja, det är ju upp till dig hur länge till du tänker leva, men jag kommer stå vid din sida tills du dör. Vi kan leta efter ålderdomshem åt dig tillsammans!
Hihi, Ann leker ego framför min webcam! Kram och ett stort GRATTIS på dig min vän! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Naaaww vad rörd jag blir! Måste nog hämta näsduken och sticka lite för att lugna ner mig. Och snart är det nog dags att gå och lägga sig. PUSS <3

2011-11-24 @ 14:28:50
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!