Rida rida ranka, hästen heter Planka...

Idag red jag igen den lektion jag missat den här terminen. Det gick jättebra och jag red min Grisefis. Mot slutet så bar han nästan sig själv i form. Han har blivit mycket stadigare nu, vilket jag är väldigt stolt över. Jag har ridlektion imorrn också, då ska vi hoppa titthinder inför söndag. Vi ska antagligen hoppa hästarna vi ska rida på söndag då också. Och nu kanske någon undrar vad som händer på söndag, eller nej för det är typ bara mamma och Ann som läser här, men det är i alla fall KM i hoppning i mitt kära stall. Jag ska slå dig i KM Ann... *blink, blink

Imorrn är sista dagen att lämna in arbeten, tjohooooo!!! INGA MER LÄXOR!!! Jag ska bara virka klart en kanin tills imorrn, men det går nog, tror jag...

Jaja, nu ska jag sluta babbla och börja sovzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzz........



En bild från dressyrallsvenskan, jag med min plutt.
Bilden är hämtad från tabygaloppsponnyklubb.se, den är antingen tagen av Sara eller Ann, jag tror Sara...

Det är strängt copyright på det här inlägget,

Mimmi

PS. HAHAHAHAHA DS.

Kommentarer
Postat av: ANNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D

hahhaha tror du ja!1 mohahhahah. Ge mig ett kex!

Brabra uppdatera meramera! :D <3

2011-05-26 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!