Stallet, stallet och stallet

Nu har jag varit i stallet, SURPRISE!!! Haha, Jag var där igår och i torsdags oxå. Idag skulle jag egentligen bara ha ridlekis, men sen skulle inte min häst gå så jag fick rida min lillagrise fis oxå. Då blev jag glad!!

Igår var det tömkörningsklinik med Anders Eriksson. Det var superkul! Och väldigt intressant oxå. Han visade på Scotty Alfons och Freddy. Scotty såg ut som en helt annan häst, han var faktiskt avslappnad.

Nu ska jag byta om och så ska jag åka till Täby C och sen ska jag hem till Emma och sova över där. Roligt tycker jag.

Grisefisen som är jättepigg just nu:


Ha det bra
Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!