Väntan

Just nu sitter jag i Täby C på en soffa och väntar. Kl 18.10 har jag tid hos frisören. Jag skulle lätt ha åkt hem emellan, men såhär blir det ibland. Jag får leva med att jag själv är lite lat och inte är så bra på att veta hur lång tid saker kommer att ta.

Hmm, vad ska man göra nu då? Jag kanske går och köper något gott att äta, hmm...

Tommie var busig och pigg idag, men när vi vände och red hemåt blev han lugnare. Dick drar han väldigt mycket och försöker ta bettet och springa, det ska tränas bort.

En söt ekorrskrutt som satt och åt en nöt på en pinne i London! Cutiepie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!