Stavningen Mimmi?!

Upptäckte ett fel i texten där jag skulle rätta mig själv, hmm, vad händer? Där det står "mister" ska det vara moster.

Just nu sitter jag på tåget mot Vallentuna. Jag har åkt från kusin min och är riktigt stolt över mig själv, som har hittat. Från Vällingby hela vägen till Vallentuna och Angarn. Nu ska jag sluta skryta med hur bra jag är på att ta mig fram kommunalt, host*, och prata om annat.

Idag är det träning i markarbete med Ragna. Jag hoppas att Tommie vill samarbeta med mig och är fin. Sen ikväll drar jag vidare och tittar på "Breaking Dawn" med lite fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!