Snön faller mjukt i vita flingor från skyn

Nu har jag vaknat och ska dra mig upp ur sängen. Dricka e  kopp varm choklad, äta något gott (vilket är i princip omöjligt för jag tror inte vi har någon god frukost hemma, jag är ganska petig när det gäller frukost) och sen vid 11.30 går min buss till stallet. I stallet tänkte jag väl rida och så. Men jag skulle vilja tolka, gud vara kul det skulle vara. Idag snöar  det ju! Så då kan man förhoppningsvis tolka efter sin lilla ponny. Problemet är att man måste vara två, och alla har ju inte slutat skolan än. Hoppas att det är någon där!
.
På onsdag flyger jag till London för att fira jul. Men jag kommer nog göra i alla fall ett tidsinställt per dag åt er. Men jag vet inte om jag kommer kunna blogga mer än så.
.
Nu ska jag gå och äta, magen protesterar!
Såhär söt kan Diesel vara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!