Nu blir det massor av skidor!

Idag provade vi att tolka efter Tommie. Det gick super! Han reagerade inte ett dugg och verkade tycka det var lite roligt, även om han var lite misstänksam ibland. Men Emma tolkade i alla fall, och Sara provade också. Ponnyn bara gick som tåget, plutten! Innan det red jag, Emma, Sara och Olivia ut. Tommie var på sprudlande humör och drog iväg x antal gånger, så kan det gå när man har massor av småbarnsenergi.
.
Imorgon är planen att jag åker till Täby C på morgonen, gör lite julshopping, drar till stallet, rider och pussar lite extre på ponnyn. Åker hem för att fixa med marsvinen, som Linn kommer och plockar upp klockan 19.00 och sen packa inför London. Fullspäckat schema, men det ska väl gå.
.
Nu ska jag sova mina vänner. Ger er en bild på världens sötaste, som ska bo hos mormor och morfar medan vi är borta. Där mår hon prima när hon blir i-tryckt massor av god mat, haha.
Hjärtat mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!