Middag

Sitter i bilen påväg till kusin och hennes familj. Broder-kusin är utbytesstudent till USA just nu och Lina är ensam med min morbror och hans man (Linas mamma och min ingifta moster). Där ska vi äta middag och sen sover jag kvar hemma hos dem. Eftersom jag skriver på mobilen kan jag inte länka till hennes blogg, men jag skriver vad den heter: linaeriks.blogg.se.

Jag har fullt ös här på jullovet. Imorrn ska jag träna markarbete för Ragna och efter det ska jag på bio med mina vänner Matilda, Louise, Petra och Johanna från stallet. Sen på lördag är det hoppträning för Ragna och sen nyår med familjen. Men jag klagar inte, jag är glad att jag har så underbara vänner som vill vara med mig! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Morbrors man ????

2011-12-29 @ 22:05:39
Postat av: Sara F

Jag ska också till Granby imorgon, fast dressyrträning såklart :P

2011-12-29 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!