Hemma igen

Nu är jag hemma från London, eller jag kom hem för cirka 24 timmar sen. (Usch vad dålig jag är på att gå och lägga mig!) Jag har kommit på ett jättebra inlägg till nyår! Det kommer bli super ska ni se.
.
I London var det jättebra, men jag berättar mer om det imorrn, jag måste verkligen sova. Idag vaknade jag i alla fall alldeles för sent, vid 12.00, och läste lite (trodde jag). 13.25 gick jag upp ur sängen. Jag gick ner och 5 minuter senare satt jag i bilen påväg för att hämta min vovve hos frisören, för att sedan fortsätta mot stallet. I stallet red jag med Cicci och Sofia och vi mötte även Matilda på vägen tillbaka. Direkt från stallet åkte jag och mamma och hämtade marsvinen hos Linn. De bor i typ ett underbart hus ute på landet! Efter att jag kom hem gick jag typ direkt till Sofia. Vi tittade på Breaking Dawn Part 1. Jag hade nämligen inte sett den. Jag tyckte att den var bra, men alla har sagt att den skulle vara så himla bra och mina förhoppningar var lite högra. Men den var inte dålig.
.
Morgondagens planer är att komma upp till stallet i någorlunda tid, ta bussen till Täby C vid 20 över 1. Klippa mig om vi lyckas boka en tid. Sen är jag och brodern hemma på kvällen då mamma och pappa ska på teater. Antingen går vi på bio eller så är vi hemma och har lite mys. Hoppas att det blir trevligt, jag och min kära bror är ganska duktiga på att bli sura på varandra utn någon bra anledning, dumma vi är tycker jag.
.
Hoppas att ni alla redan sover och inte sitter uppe mitt i natten och läser min blogg. Godnatt!
Älskade ponnyplutt, jag har saknat dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!