Det längtas efter vår...

Nu längtar jag till våren! Det får gärna ta och bli ordentlig vinter med en massa snö, med en gång, så att våren kan komma snart. Varför är jag så taggad på våren då? Ja, då kommer ju min och Tommies tävligsdebut att vara. Det har gett mig ett mål, något att längta efter och träna till. Genom att ha ett mål så är det lättare att uppnå saker. Det gör att jag känner mig taggad och vill jobba mig igenom vintern och utnyttja allt med den, och sen ge gärnet i vår. Men först måste jag få lite snö, så att jag kan prova att tolka med plutten min!
.
Här är en vårbild som Ann tog på mig på Huvön i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!