Check, check och check!

Nu har jag bara två läxor kvar den här veckan! Det är att läsa ut en bok och en franskaläxa. Det är jätteskönt ska ni veta! Nationella var, ja, nationella.
.
Jag ska till stallet sen. Jag red på ridvolten igår, så jag vet inte om jag kan göra det idag också, men vi får se.
.
Igår var Tommie-plutt superduktig! I början var han pigg och motsträvig, när vinden blåste på honom bakifrån så rusade han framåt det snabbaste han kunde, haha, sötponny! Men ju längre vi höll på desto mjukare blev han. När jag började närma mig slutet så hände det någonting inne i hans lilla hjärna och han fattade vad han skulle göra. Det var så underbart! Han lyfte på ryggen och ställde sig fint. Han kunde faktiskt gå ganska stadigt också! Det var ju inte värsta superformen, men han var så duktig och det går verkligen framåt. Passet slutade med en nöjd Mimmi och en häst som var glad att jag slutade tjata, haha.
.
Marcus säger att han är bäst BTW, haha!!
Plutten! <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

sv: dom va fullt nyktra faktiskt :)

2011-12-15 @ 11:38:58
URL: http://ciccisofia.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

fick 3 kommentarer från din ip

2011-12-15 @ 15:30:41
URL: http://ciccisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!