The best cure for sleepieness is to sleep...

Haha, jaa, speciell rubrik, men nu blev det så, och väldigt många kommatecken. Jag är oerhört trött och orkar inte lägga in någon bild nu eller något sånt. Men det gick i alla fall bra på ridlektionen. Jag red Diesel. I början hade han någon sorts energikick eller nått, han var i alla fall jättespeedad. Men sen lugnade han ner sig och blev jättefin och sen blev han supertrött. Men han hann i alla fall ge mig skavsår på båda händerna innan han blev trött, så hans uppgift var färdigställd, haha. Nu ska jag dusch och sen ska jag sova.
Godnatt, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken fin blogg du har Mimmi! :D <3

2011-08-26 @ 10:26:37
URL: http://oliviamellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!