Sheffield

Idag red jag ut på Fille, tillsammans med Sofia, som red Tommie. Vi red en stund i skogen, och skrittade bara. Vi mötte två rådjur, men ponisarna var jätteduktiga och reagerade knappt. Tyvärr så regnade det ganska mycket, men det gick bra i alla fall.
Snart så ska jag äta västerbottenpaj med mamma. Sen ska vi titta lite på TV tillsammans. Jag får be pappa eller David om hjälp sen med att lära mig lite mer om datorn, för jag vet fortfarande inte hur man laddar upp en bild till bloggen. Det känns lite trist med en arkivbild till, så vi skippar bilden nu. Hoppas att alla får en mysig fredagkväll.
Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Ann

du är awesome på att uppdatera! titta in hit hela tiden för att se om du skrivit ngn nytt :))))<3

2011-08-19 @ 23:04:10
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!