Livet leker, eller är det jag?

Jaa, just nu är min utsikt underbar, vet ni varför? Jo för att jag sitter framför min dator, på mitt rum (!!!) och det är min nya macbookpro jag har framför mig. Tyvärr så fattar jag inte riktigt hur man lägger upp bilder till bloggen från den, så ni får leva med en arkivbild. Men på bilden är utsikten också underbar. Snart drar jag till stallet. Pappa ska åka till Aspö och hämta David, min lillebror, och hans kompis, hos farmor. Mamma kommer hem ikväll också. Men nu ska jag pyssla lite med min nya dator.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!