Hope, faith and love

Mitt halsband!

Idag har jag på mig mitt halsband som jag fick av mina underbara föräldrar när jag slutade nian. Det är jättefint!! Det står hope på ett ankare, faith på en platta med ett kors på och love på ett hjärta. Jag älskar det!
Idag hade jag sovmorgon och börjar inte förrens klockan 11.00. Men det är väl dags att jag börjar dra mig ut till busshållplatsen, för det är ju sååå lång dit, inte, haha.
Hörs ikväll, och angående att jag skulle lägga in bilder igår kväll, så var jag trött och hann inte det. Men snart ska ni få bättre kvalitée bilder, det blir inte så superbra bilder med datorkameran, haha.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ann

superfint halsband! och toppen uppdatering :)<3

2011-08-24 @ 16:57:26
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!