Figuring out the problems of the day


Mhm, som ni ser så har jag nästan listat ut hur man lägger upp bilder här, haha. Men nu fick jag två bilder istället för en. Jaja, det får väl funka. Jag har precis duschat efter att ha varit i stallet. Vi hade möte med UngdomsSEKtionen, USEK har många roliga aktiviteter på gång till hösten. Jag red i alla fall Tommie idag. Diesel var iväg på galopptävling, och det visste inte jag, bra koll man har på sin lilla bebis.
Men Tommie var jätteduktig idag, han försökte inte bocka en enda gång. Men vi får se hur de ska gå nu i veckan och hur mycket jag ska rida då. Men på tisdag kan jag i alla fall inte rida, för då ska vi vara i skolan från 09.30 till 19.00. Låång skoldag! Vi ska äta middag där och visa någon sorts redovisning som vi inte har gjort än.
Sitter just nu på golvet i mitt rum, lyssnar på Mix Megapol och bloggar, ganska najs faktiskt.Städningen går, men inte så fort. Fick just en snilleblixt att göra med allt mitt pyssel, så vi får se hur det blir. Imorrn är det skola, och jag ser faktiskt fram emot det, eftersom jag gillar att träffa nya människor.
Ha det bäst, kanske bjuder på ett till inlägg innan jag somnar!

Kommentarer
Postat av: Ann

soet du e

2011-08-21 @ 19:30:53
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!