värmen du är välkommen

© Sara Furbäck | Ponnyn hoppar fint! :)
.
Jaa, det var ju det här med bloggningen. Men jag har haft fullt upp i helgen, även om den ursäkten suger så får den duga, hehe. Ponnyn var bäst på hopptävlingen i tisdags, som vanligt! I förklassen, LD, hoppade han jättefint, vi var inte riktigt överens om vart han skulle hoppa av ibland, men vi gick nolla! Vi kom med i laget och i den klassen, LD, så blev det lite knas med framridningen. Allt tog så lång tid att han blev lite trött och då blev jag stressad innan vi skulle in på banan. På grund av det höll jag på att glömma banan två gånger. Tur att ponnyn är så snäll och hoppar även om allt är snett och knas. Bäst är vad han är! Han räddade mig och vi gick nolla. Nästa gång är det min tur att rädda honom...

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

Gud va kul mimmi! :D

2012-05-03 @ 12:46:01
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

sv: men eller hur hahaha engelskan kan ta siiiiig

2012-05-03 @ 13:43:25
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Matilda Hassner

jag älskar mimmi minen (bilden)! den kommer alltid fram <3

2012-05-04 @ 09:26:27
URL: http://ilooksharp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!