one step at the time


.

Känner att jag mer är för stilen med en bild i headern, så nu kör vi på det! :)
.
Jag lyckades också flytta ner menyn till dit jag vill ha den, men egentligen vill ja ha den på andra sidan om hela fältet som inläggen publiceras i, och jag skulle vilja att den var närmre det fältet också, plus att jag vill ha headern över både menyn och inläggs-fältet. Men eftersom det inte verkar som att man kan få allt här i livet så får jag väl nöja mig med det här för stunden.
.
Nej mina vänner nu vill jag till ponnyn, så då dissar jag bloggen som inte lyder mina skönhetstips och åker till någon som faktiskt...inte heller gör det, men men. Ponnyer har nog lite svårare att förstå att man inte ska sova i kiss än en blogg har att förstå hur jag vill ha det. Så ponnyn är förlåten!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har en jätte fin bloggdesign. Verkligen! :-)

2012-06-02 @ 11:21:11
URL: http://linaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!