cut it off

© || Fin ponny på vår första tävling på Rimbo ryttare!
.
Ska jag berätta en hemlighet? Min mamma kommer att bli rik! Det är bara för att jag har klippt mig förstår ni. Hon kommer spara massor med pengar på att inte behöva köpa lika mycket balsam till mig. Visst är det bra? Håret känns kort, men det är ganska så skönt måste jag säga. Kanske bjuder på en bild inom en snar framtid!
.
Idag ska i alla fall ponnyns man också bli kortare. Den är fasligt lång för att sitta på en hoppeponny, så det ska vi göra något åt. Idag är det förberedelser inför tävling som gäller. Imorgon är det andra omgången av div III Allsvenskan. Men innan jag åker till stallet och förbereder inför tävlingen så ska jag baka "Anns" cookies! Så det är det dags att göra nu! Hoppas ni får en lika underbar dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!