2 sekunder

.
© || Gilla den vita chokladen!
.
Nu har det precis gått 2 sekunder sedan jag publicerade mitt förra inlägg, bara så att alla vet! Kakorna blev goda, men vår ugn är lite för het för att klara av sån småpotatis som kakor, så en plåt med kakor stekte lite för länge i den glassande hettan, oups! På tal om glass så vet jag precis vad jag ska göra för fredagsmys till mig själv! På fredag såklart då. Jag ska antagligen med mamma till Åland över några dagar, och där finns den godaste glassen på jordklotet. Nu kan ju ni roa er med att klura på vad jag ska ha till fredagsmys medan jag pluggar, wehå!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Mmmm ser väääääldigt gott ut!!! :D

2012-05-15 @ 20:06:16
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!