Morgondagen, nej juste, idag!

Imorgon ska jag ta den tidiga bussen upp till stallet. Vilket betyder att jag kommer vara där vid halv elva typ. Jag siktar på att rida Tommie vid 11, men då får jag vara rysligt snabb. Jag tänkte att jag skulle plock fram ett litet hinder och träna på att landa i rätt galopp efter hindret. Framförallt höger galopp, det är det vi har lite svårt för. Sen tänkte jag kanske ställa fram två sockerbitar på en volt som man ska jobba över i båda varven. Även här framförallt i höger varv.
.
Snälla Matilda berättade även för mig att hon inte ska till stallet imorgon och undrade om jag ville rida älskade Diesel. Det säger jag såklart inte nej till! Men på honom hittar jag nog på något mer dressyrigt. Tommie är ju bra på att hoppa, men att få känna känslan av en häst som verkligen kan och vet hur man jobbar, det är jag i behov av nu.
Det här är mina supercoola, fluffiga pyamasbyxor med apor och regnbågar på! De köptes från Primark och de är underbar! Sweet!

Kommentarer
Postat av: Annnn

Jaaaa det var dom du menade!! <3 :D

2012-01-05 @ 02:09:42
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Ann igen

Hehe glömde säga att de ser otroligt mysiga och fina och fluffiga ut! :D

2012-01-05 @ 02:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!