ställa igenom

© Isabelle Hassner
 
Igår när jag red så var vi lite oense jag och Tommie. Han ville inte riktigt ställa igenom i vänstersidan. Så fort jag red ut på långsidorna eller kortsidorna så sköt han in vänsterbogen (i vänstervarv då, i höger var han jättefin). Jag försökte leda ut bogen, det har funkat tidigare, men det ville sig inte. Får se hur han är idag, om han är likadan får jag försöka klura ut något nytt sätt att lösa det på. Jag tror egentligen att det hade att göra med att han var trött efter hoppningen och inte orkade arbeta som jag bad honom, han har alltid varit lite stelare i vänster än i höger. Det är bara att hoppas att det löser sig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Okej! jag börjar imorgon (20:onde)!

2012-08-19 @ 12:10:09
URL: http://photobyemelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!