perfekt

 
Ridturen idag blev helt enkelt perfekt! Åh, vad underbart allting var säger jag bara :) Jag red ut med fina kompisen Matilda, det var bra väder, Tommie var glad för att han hade sin "brorsa" med sig på turen och vi jobbade som ett team. Jag tjatade inte på honom och provade att rida med en annan ställning med handen och se om det skulle funka bättre. Det funkade perfekt även om det tog längre än vanligt att få honom till arbete så var det ärligt och på riktigt när han väl kom dit. Nu är jag glad kan jag säga er, jätteglad! Tack Matilda för att du var med och red med mig idag, allting blev perfekt! :D

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Underbar bild!

2012-08-30 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!