o'boy

 
Ni måste hålla med om att det här är coolaste o'boyen ever!
 
Mamma köpte den till mig, haha. Tydligen fanns det o'boy i jordgubbs-, blåbärs- och banansmak när de var små. Det hade varit kul att prova, men jag känner mig lite tveksam på det där med banansmak, haha! Den här var god i alla fall, smakade jordgubbe som tur var. Fast det skulle vara supergott om det fanns en som bara var jordgubbe, hehe.
 
Förresten, skriver man jordgubb eller jordgubbe? För på min dator blir det rött "krull" under jordgubb, men det är ju så man säger det när man pratar. Haha, förvirrad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!