ladurée

 
© Anna Sterley
 
Hej kompisar! Nu är det sent igen och jag borde verkligen sova. Jag ska sova. 
 
Igår fikade jag med fina vänner inne i stan, vi åt macarons från Ladurée och drack Fanta i 7-eleven muggar, flashigt! Mysigt var det i alla fall! Det är nog en av de få sakerna som faktiskt ska bli kul med att börja skolan igen, att få träffa mina fina kompisar Anna och Sofie varje dag :) Efter fikat åkte jag till stallet och red ut med Lovisa, Tommie gillar att ridas med Sigge, haha. Efter stallet så hade jag och Ellen ett tre timmar långt videosamtal, hur fick det till? Haha! Jag tycker att Halmstad kan ligga i Stockholm, det skulle vara bra...
 
Idag hoppade jag och sen har jag jobbat. Jag berättar mer om hoppningen imorgon, jag har ju till och med lite bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!