GrönaLund

© Isabelle Hassner
 
Nu har ni fått vänta länge på ett inlägg, men det kommer ett i alla fall! Dagen har varit super, och som ni kanske kan gissa så ska jag berätta varför också. Vilken tur för er säger jag bara. Det började med att jag cyklade en mil till stallet. Det tog mig endast 40 minuter, så jag känner att jag delar benmuskler med självaste Stålmannen (ja, jag var snäll och delade med mig till honom för jag hade i överflöd, såklart).
 
Jag och Matilda red på volten och Tommie samarbetade fint och släppte efter bra i båda varven, dock är han stelare och har det svårare i vänstervarvet. Det jobbas på kan jag lova! :)
 
Efter det fina ridpasset och noggrann smörjning av tout mes ridgrejor (kände mig lite fransk) så åkte jag och min fina kompis Matilda in till stan. Där gick vi på GrönaLund (Grönalund eller Gröna Lund, det är frågan?) åt massor med godsaker gjorde vi och åkte lite. Jag lyckades bli otroligt ful på en bild, jag menar verkligen grotesk. Man vet inte om man ska skratta eller gråta... Nu är vi hemma hos Matilda igen och jag stannar ett tag till tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!