fika

 
Idag ska jag fika med mina fina vänner Anna och Sofie! Efter det ska jag till stallet och rida en lugn tur på ponnyn, skritt och lite trav. Imorgon ska vi hoppa lite bana på volten tänkte jag nämligen.
 
Nu känner jag hur urtrist det här inlägget blev, så jag slänger in en vits på slutet bara för att det ska bli lite roligare!
 
En Ryss, en Amerikan och en Arab satt och pratade.. 
Ryssen: 
- Vi var först i rymden 
Amerikanen: 
- Ja, men vi var först på månen! 
Araben: 
- Vi ska bli dom första på solen! 
Ryssen och Amerikanen: 
- Ni kommer brinna upp innan ni är framme! 
Araben: 
- Bror, vi ska dit på kvällen..
 
Haha, ibland känner jag mig lite lik den där araben... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!