bra dag helt enkelt

 
© Anna Sterley
 
Hej alla! Nu har nya blogg.se bestämt sig för att samarbeta och jag kan ladda upp bilder igen! Jag skriver inte inlägg om jag inte har bilder, jag tycker att det ser så trist ut på bloggen, hehe. Jaja, nog om det. 
 
Dagen har varit bra! Jag vaknade, tittade på ett avsnitt av One Tree Hill, åt frukost, diskade lite och sen kom fina Anna hit. Vi tog bussen till stallet och hon fotade mig när jag red och fick sen prova att sitta på Tommie. Kulkul var det! Tommie var jättefin idag och ville verkligen samarbeta. Dock hade han lite träningsvärk från när vi red på volten igår, men det betyder ju bara att han har fått arbeta, så det är ju bra! :) 
 
Jag och Anna åkte hem till mig och skulle baka en kladdkaka, men det blev en torrkaka som smakade sådär. Hoppas att ni har haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!