Vår, hoppning och en underbar ponny!

.
©Lovisa Isaksson|Redigering by me
(hehe, övre bilden ser mupp-redigerad ut, den såg bra ut innan jag la in den här. Men det är en bild i alla fall ;))
.
Så som rubriken kan man väl sammanfatta fredagen och lördagen. Rätt bra helt enkelt! Tommie hoppade som den hoppeponny han verkligen är i fredags. Han var pigg, glad och bäst, som alltid. Det jag måste tänka på är att inte hoppa före honom, då blir det lite fel, hehe. Jag tror inte att man skulle få så bra resultat på tävlingarna om det är jag som hoppar banan och hästen kommer efter, så det är ju värt att tänka på.
.
På lördagen var jag i stallet på förmiddagen och efter det gjorde jag och mamma Stockholm osäkert.(Eller, jaa, vi tittade på lite kläder i olika affärer och sen tog vi en fika. Men det kan ju vara osäkert det också, eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!