megapixlar

Klicka!
Jaa, nu har jag fastnat! Jag har typ hittat en ny favoritblogg, hehe, så den har jag suttit och läst på hela dagen lång! Jag som skulle göra så fint här åt er, men det får väl bli när jag kan få till en helt vettig header. Måste bara få Ann att hjälpa mig. Så Ann, om du ser det här kan du väl snälla skriva en kommentar om att du gärna hjälper mig med en ny header? :) Men jag vet i alla fall precis hur jag vill ha det nu, så det är ju bra! Men sen kanske det är bra att ha lite bilder att använda till min finurliga ide också, hehe.

Kommentarer
Postat av: Ann

Absolut kan jag hjälpa dig! du måste bara vara på för jag glömmer lätt bort haha ;) <3

2012-04-24 @ 23:46:00
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!