flyga över plast


Jaa, ni ser ju hur jag rider... Jag ska bättra mig, jag ska! Bild av Sara, redigering av moi!
.
Idag ska jag och ponnyn hoppa över plastbitar, så kallade bommar. Det ska bli superkul, jag tror att vi behöver ett riktigt hopp-pass! Idag ska jag titta upp, så jag kan se de härliga vädergudarna som verkar vara på min sida idag (de var inte det igår!), jag ska korta stiglädren ett hål extra och se om jag får bättre hoppsits och jag ska försöka få honom att landa i rätt galopp efter hindren. Toppen, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar:

Det är helt underbart! ;)



Hehe ja, hoppas kan man alltid göra. Men hur tänker du kring det här ämnet. Kommer du säla din ponny när du fyller 18, eller ska han lånas ut? Vill du själv ha en storhäst?



Berätta gärna, jag är intresserad av att höra andras åsikter om detta känslosamma ämne :)



Tack för att du läser och kommenterar min blogg.

Kram

2012-04-27 @ 12:45:26
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Nu har jag skickat bilderna från igår :)

2012-04-28 @ 18:53:17
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!