A flash of today

Idag tänkte jag släpa fram en sockerbit på volten för att träna på att landa i och byta till höger galopp. Det var ju bara det här problemet med tiden. Man ska ju hinna innan lektionerna också, så det blev dressyr istället. Men idag tränade jag mer på galoppen. Jag ville få honom att arbeta även i den, något som han inte gjorde igår, haha! Men idag gick det bra, red inte så avancerat. Försökte bara få ponnyn att lyssna och han gjorde det finfint. Duktig bebis.
Okej, imorgon får ni nya bilder! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!