Stockholm International Horse Show

Nu känner jag att jag har dissat er tillräckligt mina vänner. Den här veckan har jag haft massor av läxor att göra och har verkligen inte hunnit blogga. Men nu är läxorna för den här veckan klara och jag är redo för en helg fylld med massor av Stockholm International Horse Show! Det börjar redan idag med genrep.
.
Jag kommer att vara där hela helgen och hjälpa till med stallets shettisar, som är med i både showen och steeplechasen, eller hur det nu stavas. Så jag kommer förhoppningsvis att uppdatera massor om vad det är som händer. Dock känns det lite konstigt att jag inte kommer vara i stallet förrens på måndag igen.
.
Jag har tyvärr inte hunnit göra en lista på allt jag ska köpa i Globen, men jag lovar att istället lägga in bilder på allt jag köper där. Jag hoppas att det blir mycket, haha.
.
Ha det bäst mina vänner!
Gud vad det ska bli roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!