Friday, friday, oh I love you friday! <3

Nu ligger jag här i min varma säng och ska snart gå upp. Älskar att jag vaknade närin lillebror gick upp för att marsvinen fick ryck då pep som bara den, mina sötnosar. Det är u alla fall mycket trevligare att vakna till än ett alarm!

Idag är det underbara älskade fredag, vilket betyder att jag börjar 09.20 och slutar 11.50! Lyxigt värre! sen efter skolan åker jag upp till stallet och myser med Tommie, vi får se vad han och jag ska göra idag, men det får ni veta när jag vet det själv, haha.

Dags att pallra sig upp ur min underbara säng, bye!

Hehe, fin bild... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!