NY DESIGN



Nu har världens bästa(!!) Ann gjort en header till mig!! Nu LOVAR jag at jag ska blogga på riktigt, ofta. Hmm, det kanske inte var en så bra sak att lova. Menmen, det blir jättebra. Kanske ska man till och med låta människor förrutom Ann se bloggen, nej, nu ska jag inte säga för mycket...

I alla fall så var jag och Ann i stallet igår och jag red ut på Fille, en 5 årig valack som har kommit ny till stallet. Med honom kom också en till 5 åring som heter Tommie. Jag red ut i skogen med Ulrika, det gick jättebra. Sen åkte i alla fall jag och Ann hem till henne och tittade på TV för hon har alla underbara kanaler som jag inte har. Vi åt cupcakes, som var grymma för övrigt. Sen satt vi och pysslade. Jag gjorde ett armband som blev riktigt bra faktiskt och Ann gjorde ett par örhängen med fjädrar. Nu ska vi snart åka till Täby C och jaa, köpa saker.
Nu ska jag gå och klä på mig så vi kan åka snart...

Måste bara säga att jag älskar Anns rum!!!

Ha det bäst, hörs snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!