Torsdag i november

Torsdag idag och snart är veckan över. Det är ju ganska skönt. Har det ganska lugnt i skolan just nu, dock är jag sämst av alla på att ta tag i läxorna så ändå sitter jag här med en labbrapport som ska in idag som inte riktigt är färdig än. Men jag har ikväll på mig att skriva också så den kommer hinna bli klar, som tur är. Ikväll är det ridlektion, har taggat hoppning i en massa veckor nu, men ändå tror jag det blir dressyr. Lite surt, men jag får väl hålla tummarna för att min ridlärare ändrar planen. Skjuts till stallet idag, wie :D
 
© Lovisa Hammarström | Söta ponnyn <3

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den! Men skynda dig att mejla eller göra ett inlägg om att deltaga för sista anmälningstid är kl 18:00 idag! Hoppas att du vill vara med! Du tar ju så fina kort!
Reglerna är enkla!
Blogglovinbyte? :)
Direktlänk:
http://hannaasundin.blogg.se/2012/november/fototavling-med-tema-din-basta-bild.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-11-24 @ 13:37:40
URL: http://www.hannaasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!